ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΣΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 35 €
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΣΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 35 €

ΕΙΣΟΔΟΣ

Δεν έχεις λογαριασμό;

Αλλαγές-Επιστροφές Προϊόντων

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ-ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Ο Πελάτης έχει δικαίωμα να προβεί στην αλλαγή ενός Προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία συναλλαγής, κι επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής κι αντικατάστασης τα οποία ανέρχονται στα πέντε ευρώ (5,00€). Τα έξοδα αυτά συνυπολογίζονται στη νέα παραγγελία κι εξοφλούνται με την παράδοση του νέου Προϊόντος. Ο Πελάτης έχει δικαίωμα να επιλέξει οποιοδήποτε από τα υπάρχοντα Προϊόντα, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, που υπάρχουν σε στοκ για να πραγματοποιήσει την αλλαγή του.

Η διαδικασία αναλυτικά έχει ως εξής:

Ο Πελάτης αρχικά συμπληρώνει τη Φόρμα Αλλαγής/Επιστροφής που βρίσκετε στο κάτω μέρος (footer) του eshop μας. Εμείς αφού λάβουμε το αίτημα σας θα το επεξεργαστούμε και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας. Αφού υπάρξει συνεννόηση, ο Πελάτης σ
υσκευάζει προσεκτικά το Προϊόν που επιθυμεί να αλλάξει και συμπληρώνει τη Φόρμα Αλλαγών -Επιστροφών που παρέλαβε μαζί με τα προϊόντα του. Στη συνέχεια, είτε καλεί τη Γενική Ταχυδρομική στο 210-4851100, είτε μεταβαίνει στο κοντινότερο κατάστημα Γενικής Ταχυδρομικής της περιοχής του για να κανονίσει την επιστροφή του πακέτου του προς διεύθυνση αποστολής: abebablom, Καζαντζάκη 48, Ζωγράφου, Αθήνα, ΤΚ 15772, Τηλ: 2107700417, με χρέωση μεταφορικών Παραλήπτη στο κωδικό 490153.
Μόλις παραλάβουμε το δέμα και ελεγχθεί το Προϊόν, ετοιμάζεται η νέα παραγγελία και αποστέλλεται εκ νέου στο Πελάτη.


*ΠΡΟΣΟΧΗ: Η Αλλαγή ενός Προϊόντος είναι δυνατή μόνο εφόσον το Προϊόν είναι συσκευασμένο σωστά και βρίσκετε στην ίδια κατάσταση με αυτή που το παρέλαβε ο Πελάτης. Το Προϊόν πρέπει να παραμένει στην αρχική του ποιοτικά κατάσταση χωρίς να έχουν αφαιρεθεί από αυτό καρτελάκια, να έχει αλλοιωθεί το προϊόν είτε η συσκευασία του. Σε περίπτωση που το Προϊόν έχει υποστεί οποιαδήποτε φθορά, η Αλλαγή δεν θα γίνεται δεκτή και το δέμα θα αποστέλλεται πίσω στο Πελάτη, ο οποίος θα επιβαρύνεται όποια μεταφορικά έξοδα προκύπτουν από τη διαδικασία.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Αν δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την online αγορά σας, μπορείτε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής να επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα πίσω στην εταιρία μας και να σας επιστραφούν τα χρήματα (εκτός από τα πρωτότυπα μεταφορικά έξοδα αποστολής κι αντικαταβολής). Το κόστος μεταφορικών επιστροφής του δέματος βαρύνει τον πελάτη και ανέρχεται στα πέντε ευρώ 
(5,00€)Τα χρήματα αυτά αφαιρούνται από τα χρήματα που θα πιστωθούν στο λογαριασμό του πελάτη κατά τη κατάθεση των χρημάτων.

Η διαδικασία αναλυτικά έχει ως εξής:

Ο Πελάτης αρχικά ενημερώνει το Κατάστημα για την Επιστροφή που επιθυμεί να πραγματοποιήσει μέσω της Φόρμας Αλλαγής/Επιστροφής που βρίσκετε στο κάτω μέρος (footer) του eshop μας. Εμείς αφού λάβουμε το αίτημα σας θα το επεξεργαστούμε και θα επικοινωνήσουμε σύντομα μαζί σας. Αφού υπάρξει συνεννόηση, ο Πελάτης συσκευάζει προσεκτικά το Προϊόν που επιθυμεί να επιστρέψει και συμπληρώνει τη Φόρμα Αλλαγών -Επιστροφών που παρέλαβε μαζί με τα προϊόντα του (Σε περίπτωση Επιστροφής Χρημάτων θα πρέπει να συμπληρωθούν αναλυτικά τα στοιχεία Τραπέζης του Πελάτη) Στη συνέχεια, είτε καλεί τη Γενική Ταχυδρομική στο 210-4851100, είτε μεταβαίνει στο κοντινότερο κατάστημα Γενικής Ταχυδρομικής της περιοχής του για να κανονίσει την επιστροφή του πακέτου του προς διεύθυνση αποστολής: abebablom, Καζαντζάκη 48, Ζωγράφου, Αθήνα, ΤΚ 15772, Τηλ: 2107700417, με χρέωση μεταφορικών Παραλήπτη στο κωδικό 490153.
Μόλις παραλάβουμε το δέμα και ελεγχθεί το Προϊόν, τα χρήματα θα πιστωθούν στο λογαριασμό του Πελάτη μέσα σε διάστημα 14 ημερών.

*ΠΡΟΣΟΧΗ: Η Επιστροφή ενός Προϊόντος είναι δυνατή μόνο εφόσον το Προϊόν είναι συσκευασμένο σωστά και βρίσκετε στην ίδια κατάσταση με αυτή που το παρέλαβε ο Πελάτης. Το
 Προϊόν πρέπει να παραμένει στην αρχική του ποιοτικά κατάσταση χωρίς να έχουν αφαιρεθεί από αυτό καρτελάκια, να έχει αλλοιωθεί το προϊόν είτε η συσκευασία του. Σε περίπτωση που το Προϊόν έχει υποστεί οποιαδήποτε φθορά, η Επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή και το δέμα θα αποστέλλεται πίσω στο Πελάτη, ο οποίος θα επιβαρύνεται όποια μεταφορικά έξοδα προκύπτουν από τη διαδικασία.

**Αν ο πελάτης το επιθυμεί έχει δικαίωμα να επιστρέψει το δέμα με οποιαδήποτε άλλη εταιρία courier, απλά θα πρέπει να μας έχει ενημερώσει και να αναλάβει ο ίδιος τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής.

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

ΣΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 35 €

ΑΛΛΑΓΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Μάθετε περισσότερα

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

210 7700417 / 24240 23123

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει για εσάς την καλύτερη εμπειρία. Μάθετε περισσότερα ή δείτε τις Ρυθμίσεις
Κατάλαβα!